Ömmande fötter

Praktiken gick bra idag. Kom hem för mindre än en timme sedan. Denna dagen har varit den roligaste och bästa dagen på praktiken hittills trots att jag gått runt och snorat.
Man har lärt känna de andra lite bättre och man kan mer om varorna och vågar hjälpa fler kunder. Synd bara att alla som jag träffat som jobbar där (förutom min handledare), ska sluta innan jag är klar med praktiken och det innebär att det kommer nytt folk. Jobbigt!
Idag så har jag fått packa upp och larma varor (det var ungefär åtta stora lådor fulla med kläder), hjälpt till med att göra om lite i butiken, vikt kläder, lärt mig ett system som gör att man kan kolla upp ifall varan finns i någon annan butik och så har jag hjälpt lite kunder. En lärorik dag helt enkelt och nu så är det bara en vecka kvar tills nästa gång.

Nu så ska jag med mina ömmande fotsulor ta mig till badrummet för att ta en dusch, sen så måste jag göra lite läxor. Inser dock att hela dagen försvinner under praktiken och att man inte hinner göra något annat. Undrar hur det ska bli sen när allt i skolan verkligen drar igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0