RISK-fylld dag

Idag stod det Livskunskap på schemat och det innebar en RISK-dag. Klassen var uppe i skogen i Mölnlycke tillsammans med tre stycken från Råda-församling och Jesper och Pontus. Förväntade mig att det skulle bli en lång och tråkig dag ut i kylan men istället blev jag glatt överraskad. Eftersom jag hamnade i en så bra grupp och stationerna som byggde på sammarbete gick så bra så var det en väldigt rolig och trevlig dag med HP2.

Jag har varit och tränat Body Combat nu ikväll. Blev väldigt besviken på instruktören dock i och med att hon själv inte orkade hålla uppe tempot och bara stressade igenom allt. Men träning blev det och imorgon lär jag ha träningsvärk.

Nu ska jag gå och prova kläder inför morgondagens klassfoto. Ingen aning om vad det blir, det är samma visa varje år. Sen så blir det rättegång med klassen imorgon också, eller förhoppningsvs i alla fall om det finns plats.

Trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0