Roligt med makt

En rolig onsdag går snart mot sitt slut. Det är den kortaste dagen på hela veckan och det är så gött när onsdagarna kommer.

På väg ifrån släktforskningen imorse så går man förbi en högskola. På en bänk ser jag ett bekant ansikte. Jag är inte säker, men tror att det var Angelica som var med i Big Brother och som gifte sig med Bingo Rimér. När jag kommer till skåpen så verkar andra också ha sett henne och tror också att det är hon, eller så är det en klon. Något vi kanske aldrig kommer att få reda på.

Idag har jag och Emelie varit på vårat första programråd. Tillsammans med två HP1:or och två HP3:or ska vi föra fram saker som tagits upp i klasserna som vi vill ändra på. En rolig timme (som kändes som en kvart) som bjöd på kaffe, bulle och skratt. Ångrar inte att jag blev klassrådsrepresentant, alltid roligt att ha lite makt.

Nu sitter jag och lyssnar på Coldplay blandat med Kid Rock samtidigt som jag skriver en massa uppgifter som ska in på fredag. Är lite smått stressad i och med att jag inte har någon tid till att skriva imorgon när jag praktiserar hela dagen. Så nu ska jag återgå till det.
God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0