Hårprat och smakråd.

Den andra dagen på praktiken är avklarad och jag är helt slut i mina ben och min rygg. Men desto lindrigare idag än var det var igår.

Idag så har det inte heller hänt så mycket i och med att jag tydligen kommit i en lugn period. Men det blir mer att göra sen längre in på hösten. Så dagens sysslor har varit liknande gårdagens, vika kläder, larma, hjälpa kunder och vara smakråd. Utav morgondagen kan jag nog förvänta mig att få göra samma saker.

Vi har pratat om mitt hår idag, redan andra dagen. Är så van vid det att det är som att prata om vädret för mig. Förresten, nämnde jag att jag får ta del av personalrabatten som är på 30%?

Nu ska jag kolla klart på Paradise Hotel och sen ska i alla fall jag gå och lägga mig, kommer aldrig att kunna ha det här yrket i framtiden om jag blir så trött då, som jag blir nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0