Birthday girl!

WOHO! Äntligen är ja 17 år, den mest meningslösa åldern men man måste se det positivt, det är ju bara 365 dagar kvar tills jag blir 18! Jag har i alla fall haft en mycket bra dag trots att jag varit hängig och haft ont i halsen. Vaknade imorse av (skön)sjungande familjemedlemmar och fick oväntat många paket med tanke på att jag inte önskat mig något, dagen i skolan var väldigt bra, fick en mycket fin gåva från bästa Emelie. När jag kom hem blev det lax med klyftpotatis och hollandaisesås och sallad, sen blev det födelsedagsfika på det.

Det bästa med att fylla år är:
Man väcks av en familj som försöker sig på att sjunga vackert
Man får paket
Klasskamraterna sjunger för en
Man får bestämma vilken mat som ska serveras
Man får äta hur mycket bakverk som helst
Man har företräde till ALLT, det är bara att säga "det är min födelsedag idag!"
Man umgås med de man tycker bäst om

Dagens presenter:
Mamma & Pappa: Presentkort på Allum, nagellack, smycken, underkläder och pengar
John och Philip: Presentkort på skor och pengar
Kusiner: Den efterlängtade Lexingtonbadrocken som är helt j*vla underbar!
Farmor: Koppar och fat till servissamlingen
Emelie: Leilas "a piece of cake"
Johan: En chokladask

Måste tacka alla för att ni gjort min dag helt underbar och för alla fina presenter, jag ÄLSKAR er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0