Lexington!

Nu har min ilska lagt sig, det sex sidor tjocka häftet med frågor är färdigt, inte för att det blev särskilt bra svar men det är färdigt i alla fall. Nu längtar jag nästan lite efter att visa mina svar, jämföra och diskutera.

Jag bakade morotskaka förut som jag ska ta med och bjuda på imorgon eftersom jag fyllt år och även för att jag har så otroligt mycket att tacka för, de är så jäkla bra! Nu sitter jag och kollar på ett Big Brother-avsnitt (det är jag värd) i min ursköna badrock och bara njuter av lyxighetskänslan. God natt!

Födelsedagspresent från de mest omtänksamma kusiner som finns!

Kommentarer
Postat av: en avis josefine!

gud va mysig!!

2009-04-23 @ 20:58:32
Postat av: Ägaren

Du ska bara känna hur go´ den är!

2009-04-24 @ 17:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0