Two days until I'm 17!

Nu är födelsedagsfirandet med släkten över för den här gången, bara ett år kvar till nästa och då är det dags att bli 18, tänk att det bara är 367 dagar kvar tills dess att jag blir vuxen, det är riktigt nära nu!

Insåg precis att jag missade "Söndagsparty med Filip och Fredrik", fasen att jag skulle märka det så sent, men det får tas igen sent ikväll eller imorgon. Imorgon är det förövrigt Emelies födelsedag, she's turning 18 och jag har presenterna redo i mitt rum. På tisdag är det min tur och jag har fått frågan "vad önskar du dig" ännu en gång av mamma och pappa och svaret blir detsamma hela tiden "jag vet inte".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ouuuh mindre än 2 timmar kvar!!!!! feels so f*cking good!



Syns imorgon!



Puss!

2009-04-19 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0