Dagarna på Krall

Har glömt att berätta om mina två dagar på Krall. De har varit minst sagt annorlunda om man jämför med MQ. Först och främst har jag flexibel arbetstid, kan komma lite när jag vill och gå när det inte finns så mycket att göra, en otrolig befrielse. Sen så sitter jag ner hela dagarna istället för att gå och få outhärdlig värk i benen, och nu sitter jag och får ta del av arbetet som sker bakom ett event, allt från att redovisa kvitton till att samla ihop recensioner om deras event. Ska eventuellt få gå med på möten och liknande längre fram och det är det jag ser fram emot mest, jag bara längtar efter att lära mig mer om denna brancsh, jag kommer att suga upp all ny information likt en svamp och jag älskar det. Dessutom har jag trevliga arbetskamrater vilket är a och o för att trivas.

Nu ikväll har jag och John varit och simmat, hör och häpna, 1,5 km på en timma. Så otroligt skönt, går inte att beskriva men jag vet att jag kommer att ha träningsvärk imorgon. Nu ska jag ta bort denna otroliga värmekälla från mitt knä (tror jag har feber och datorn gör det inte bättre) och istället kolla på Wallander, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0