Last day at work

Sista arbetsdagen på hela sommaren är nu gjord. Lite vemodigt efter att varit där minst en gång i veckan i ett års tid, det har blivit som ett andra hem. Skrev ett meddelande på tavlan och gick ut i friska luften och insåg att jag nu ska få njuta av två veckors sommarlov innan skolan börjar. Det har varit en riktigt bra sommar trots att jag jobbat 6 av dem, men mina arbetskamrater är de bästa man kan tänka sig så det känns inte som ett jobb. Nu är det dock avkoppling för fulla muggar som gäller innan skolstarten, så att jag orkar med det sista året, Stockholm 3-5 aug, Karlsborg 5-8 aug och Bulgarien 11-19 aug, det kommer att bli grymma två veckor ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0