Träningstankar

Imorgon är det måndag, första vanliga måndagen efter sommarlovet och det är ett ypperligt tillfälle att ta tag i sitt liv. Som alla andra, så säger jag också att nu på måndag ska bli starten på en period med regelbunden träning och inte så mycket skitmat. Imorgon är en sådan dag men nu menar jag verkligen allvar, har tränat ytterst lite nu i sommar och på den sena våren blev träningen också lidande, jag har blivit mycket tröttare, har ingen som helst energi och det är framförallt den jag vill få tillbaka. Imorgon är också starten för min praktik på Krall, det ligger vid Valhallabadet och jag kom då på den mest briljanta idén att jag ska simma någon gång ibland för lite variation i träningen, inte imorgon men kanske någon gång senare i veckan, men framförallt på tisdagarna framöver då jag ändå är i närheten. Jag älskar att simma och tillsammans med konditionsträning i gymmet, styrketräning och favoritpasset Body Combat så känner jag att det här kommer att bli en bra höst i träningsväg, jag har fått tillbaka träningsglöden, helt klart.

I och med detta inlägg inviger jag nu också en ny kategori, "Träning".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0