Ge mig mer tid!

Idag är det Lucia och tredje advent, fasen vad veckorna går fort nu.

I fredags kollade jag på Idol och skämdes för Eriks flickvän som prompt skulle upp på scenen och gråta, pinsamt.
Igår åkte jag och kollade efter lite julklappar men kom istället hem med en ny tunika, ett par tights och en ring till mig själv, bra Frida! Sen hem till Diana och käka middag med henne, Joanna och Tove, riktigt trevligt.
Idag har jag jobbat och varit på Lucia-fika hos farmor. Stressen över hur jag ska hinna fixa alla julklappar till släkten + jobbet och praktikplatsen kryper mig mer och mer in på skinnet speciellt när min vecka ser ut som nedan.

Måndag: Skola och jobb
Tisdag: Tandläkaren, praktik, modevisning
Onsdag: Skola till klockan 4
Torsdag: Skola och sen skriva avtal för studentflaket
Fredag: Julavslutning och sen jobb

Nej, men jag är inte alls stressad över allt vad jul heter. När fasen ska man hinna med Jul på Liseberg, julbaka, Hagas julmarknad och inte minst njuta av julen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0