God Jul!

Jag är så trött, helt slut verkligen. En sjukt lång arbetsdag avslutades 21.00 och så fort jag kom hem slängde jag mig på soffan. Imorgon är det tydligen julafton, något som nästan gått helt obemärkt förbi. Jag är inte alls redo för julafton, jag har inte hunnit med att njuta av tiden innan över huvudtaget och det enda som varit juligt för mig är julklappshandeln och julmusik. Mitt psyke är inte inställt på något som har med julen att göra men jag får ta och gilla läget, hade dock inte tackat nej till att skjuta fram dopparedagen några veckor.

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon beger sig familjen Johansson och massvis av klappar ut till Tjörn för att fira med familjen Karlsson. Nu önskar jag er en god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0