KY

Det är omöjligt för mig att släppa tanken på vad jag ska göra efter gymnasiet, den finns alltid i bakhuvudet. Ska jag plugga, jobba eller resa? Eftersom jag inte vet om jag vill/orkar plugga så är det kanske bäst att vänta... eller? Nu är jag inne och kollar på utbildningar som faller mig i smaken men det är ta mig fasen en djungel. På topplistan ligger just nu:

Marknadsföring och försäljning
Butiksledare
Kvalificerad säljare/marknadsförare
Event Marketing och evenemangsledning
Handel

Det är inte särskilt svårt att se mönstret. Jag har sagt till mig själv att inte stå i butik hela mitt liv, jag vill mer än så. Varför ska det vara så jäkla svårt att lista ut vad man vill göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0