Daniel och Viktoria

Ingen har väl idag undgått förlovningen mellan kronprinsessan Viktoria och Daniel? Jag har kollat på typ varenda sändning om det sedan klockan 5 eftersom jag tycker att det är så himla roligt. Jag vet att folk kanske tycker jag är töntigt men jag blir så glad över att se hur lyckliga de är tillsammans.

Idag har jag inte mått något vidare, har åkt på ännu en förkylning. Har räknat ut att jag i genomsnitt varit förkyld var tredje vecka sedan mitten av december. Det är inte roligt någonstan, har som vanligt spenderat större delen av dagen  i soffan tittandes på tv. Det värsta med denna dag är att jag inte pluggat något alls, men jag har i alla fall en orsak men den skiter ju lärarna i totalt i slutändan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0