Hur väl känner jag mig själv?

Shit vad denna veckan har gått fort. Kanske för att det bara varit tre "riktiga" skoldagar. Idag har dagen gått åt till Livskunskap. Riktigt roligt om jag får säga det själv. Roliga övningar och spel som bjöd på många skratt. Det handlade mestadels om härskartekniker, status och hur väl man känner sig själv. Dessutom bjöds det på kaffe och thé, riktig lyx.

Gick inte och provade klänningen efter skolan då jag har så sjukt ont i magen. Har haft det i några dagar nu till och från och vet inte vad det beror på. Men det känns lite bättre nu så jag tänkte ta en sväng förbi MQ imorgon och samtidigt ta en titt på Beyond Retro som öppnat idag, kan ju alltid hoppas på att jag blir några plagg rikare.


Kommentarer
Postat av: krantzey

vart ligger den?? :)

2009-02-20 @ 20:02:39
Postat av: Anonym

Den ligger i Topshops lokaler :)

2009-02-20 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0