Melodifestivalfunderingar

Vad fan är det för land vi bor i? Eller det är inte landet det är fel på utan på folket som bor i landet. De har ingen god smak när det kommer till musik direkt vilket märks tydligt då "Snälla, snälla" går vidare till andra chansen. Jag klagar alltid på svenska folket då det ska röstas och personer som inte jag tycker är bra, går vidare/vinner. Problemet är bara att jag själv inte röstar och kan på så sätt inte sitta och klaga på alla andra som i alla fall gör det, men gör det fel. Det jag vill ha sagt med detta inlägg är att det var helt fel artister som tog sig vidare till Globen/andra chansen, förutom Alcazar som hade kvällens bästa låt, snäppet bättre än Marie Serneholts som desvärre inte tog sig vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0