Rensning

Hello!

Denna förmiddagen har spenderats i soffan eftersom jag fortfarande är väldigt täppt i näsan och hes och därför ägnar jag mig åt ett "My super sweet sixteen-maraton". Har dock sett de allra flesta avsnitten men de går att se igen.
Jag tänkte att jag skulle göra lite nytta denna söndag så alldeles strax ska jag troligen gå in till mitt rum och ta mig an garderoben. Den behöver rensas om jag vill ha plats med allt nytt som jag vill ha, hittade massa nu bara på några minuter. Sen tänkte jag också plocka upp alla kläder som täcker mitt rum och även göra det kliniskt rent. Får se ifall jag orkar göra allt detta idag, annars har jag ju hela veckan på mig.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0