Saturday

Kom upp i tid imorse vilket inte är vanligt på en lördag för min del. Åkte till stan med mamma halv elva och kom hem runt klockan 3. Känns som att jag varit inne i varenda affär och jag fick med mig lite grann hem. Klänningen var alldeles underbar, lika underbar på galgen som på mig så den fick verkligen följa med mig hem. Visar en bild på denna skapelse någon dag. Var inne på Beyond Retro som var en besvikelse enligt mig, det luktade nymålat och det vara bara rörigt och trångt, kanske blir det bättre när de kommit igång.
Vi tog även en fika och fortsatte att gå i fler butiker och fick med mig en rutig kjol och ett par jeanshorts hem.

Har gjort en riktigt snabb städning i mitt rum nu, Diana kommer alldeles strax och ska spendera kvällen och natten här. Det var så jädra längesen vi sågs nu så det ska bli riktigt trevlig. Vi ska kolla på melodifestivalen och äta gott hela kvällen. Ska ut i köket och duka nu, blir nog ingen mer uppdatering denna dag.

Há det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0