Training

Ska alldeles starx röra mig mot mitt rum. Har varit och tränat nu ikväll, är helt slut efter 1,5 timmas Body Toning som motsvarar två träningspass och 1 mils joggning. Inte konstigt att jag är trött i kroppen. Har dock inte hunnit plugga någonting men det känns lite bättre med produkten nu då vi delat upp arbetet nu (verkligen på tiden eftersom det ska in nästa vecka). Såg verkligen fram emot sovmorgonen tidigare idag som vi vanligtvi har imorgon men den glädjen varade inte länge då min lärare berättade att vi skulle vara där klockan 10 för en föreläsning och går därför misste om en hel timma. En timma som jag skulle kunna sova ut på.
Nu ska jag lägga mig så att jag är utvilad och redo för en ny dag imorgon.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0