Valentines day

Jaha, då börjar denna alla hjärtans dag gå mot sitt slut. Idag har jag hunnit med en hel del känner jag. I förmiddags spenderade jag lite tid på IKEA och inhandlade ett efterlängtat kakfat, ett sånt med tre våningar. Har suktat efter ett sånt en längre tid och nu har jag äntligen blivit ägare till ett. Har också hunnit med att baka en massa. Det blev morotskaka (formade som hjärtan såklart) och kanelskorpor, bakade med mycket kärlek. En god middag har avnjutits och så har jag spelat vattenpoker med John och Johan. Det går ut på att man satsar vattenklunkar och förloraren får dricka så många som den kom upp i. Detta har resulterat i att jag gått på toa 4 gånger på en timma och jag känner att det är dags igen nu.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0