Tur

Hallå!

Har inte blivit någon uppdatering idag eftersom dagen inte har spenderats så mycket hemma. Dagen startade med en tur i Kungälv där jag inte hittade någonting alls, vilket var bra till en viss del ;). Efter en torget-semla och en middag så åkte jag och mamma till Allum för att prova shoppinglyckan där. Det var bara LITE bättre, hittade en grymt snygg kuvertväska på MQ som varit på rea bra länge men jag har aldrig slagit till och när jag bestämt mig var den självklart slut på Backaplan men nu hade jag tudren att hitta den i Partille istället. Ibland har jag riktigt tur må jag säga.

Ska måla mina naglar alldeles strax eftersom det inte blev av igår. Morgondagens planer är att åka till stan med John för att shoppa och sen åka och jobba klockan 13-19. Så det är det jag ska ha för mig imoron. Nu blir det måleri!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0