Typiskt

Den här dagen har sugit musten ur mig. Jag orkar inte sitta och skriva om dagens irritationsmoment utan hänvisar istället till Emelies inlägg.

I helgen är planerna att åka till Karlsborg för att gå på dop och bröllop men självklart hamnar allt roligt under samma helg. På fredag har Lisa hyrt SOHO för att fira sin 18-års dag och på lördag firar Sanne sin 18-års dag. Eftersom det i stort sett blir omöjligt att ta sig 22 mil hem för Sannes födelsedagsfest på lördag försöker jag istället hitta en lösning för att kunna gå på fredagens höjdpunkt. Min idé är att ta tåget till Karlsborg på lördag morgon men problemet är att det blir så jädra tidigt, tåget AVGÅR klockan 20 i sju vilket innebär att jag måste gå upp runt 20 över 5 efter fredagens festligheter. Dopet/bröllopet ligger på den sämsta tiden någonsin, klockan 11 börjar det. Men jag ska ta och fundera över detta och jag hoppas att jag hittar en lösning på det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0