Efter två dagar i soffan

Var med om något obehagligt vid gårdagens slut och vid dagens början. En gång tidigare har jag blött näsblod och är det någonting jag verkligen inte gillar så är det blod. Igår kväll/natt då jag insåg vad som hade hänt sprang jag runt i huset som en yr höna och väckte större delen av familjemedlemmarna. Imorse var jag dock ensam och fick klara mig på egen hand men det gick faktiskt bra. Nu vet jag hur man tacklar näsblod.

Skoldagen var inget att hänga i granen. Eller jo, den var ganska trevlig om jag ska vara ärlig, den gick hyffsat fort och det var roligt att se alla igen efter två dagar på rygg i soffan. Hade programråd med några andra käcka personer från HP och det gav väl oss lite grann i alla fall, om inte minst lite goa skratt. Lyssnade också på två presentationer om UF, vad man ska göra och inte. Dessutom fick jag tillbaka mitt svenskaprov på epoker, det gick över förväntan då det på pappret stod ett MVG-. Känns riktigt gött för att enbart pluggat kvällen innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0