Vad gör man annars?

Jaha, kan ju inte säga att jag är direkt förvånad över att jag är sjuk idag. Kände det på mig när jag gick och la mig igår, vaknade upp med feber så det var bara att ringa till skolan och sjukanmäla sig. Förmiddagen har jag spenderat i soffan, har plöjt igeonom ett okänt antal tv-program, allt från matlagningsprogram, barnprogram, nyheter, musik till intervjuer på nyhetsmorgon. Det är det enda man gör när man är sjuk är att titta på tv. Det värsta är att allt är så jädra dåligt. Bytte precis kanal eftersom det var Glamour på den förra och jag kände att den serien har fått sin chans från min sida eftersom jag redan har bidragit till att serien fått fortsätta i en hel evighet.

Emelie ringde alldeles nyss vilket piggade upp mig i 13 minuter. Jag är glad att jag missat en allmänt dålig dag i skolan. Fast det värsta är att de fick gå hem tidigare för att läraren var sjuk, det skulle aldrig hänt om jag var där, det är alltid jag som klagar över att våra lärare alltid är på plats. Känner dock att jag gjorde klassen en tjänst genom att stanna hemma, annars hade de fått gå till 4.
Ska försöka få i mig blåbärsfilen som står här brevid mig nu, planer för resten av dagen, tv-tittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0