First day

Första dagen i skolan är avklarad och den var lite smått onödig. Gjorde inte så mycket förutom att prata med alla om hur jullovet har varit. Fick reda på mitt betyg i Släktforskning också som till slut hamnade på VG. Ganska nöjd om jag får säga det själv eftersom jag inte lagt ner någon större tid på det, bara varit på lektionerna i princip.

Imorse när jag skulle gå ner för backen, till bussen så drog jag slutsatsen att det inte kan vara lika halt i gräset som på asfalten så jag gick på gräset bredvid istället, det skulle jag aldrig ha gjort. I slutet av backen så ramlade jag så att mitt ena byxben och stövel blev helt geggigt, tur att jag gick ner i tid i alla fall så jag slapp springa, undrar hur det skulle gått då.

Nu ska jag äta hemmagjord pizza som jag precis gjort, med lite assistens från John, mycket lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0