Grattis Christin!

Har precis målat naglarna i en lila kulör som jag köpte idag efter jobbet. Ja, ni hörde rätt, jobbet. Imorse klockan tio ringde telefonen vilket jag vaknade av och i luren var det MQ. En hade blivit sjuk så jag fick hoppa in istället. Klockan var drygt elva när jag kom dit och var där tills lite efter fyra. Det går bra nu ska jag säga er.

Alldeles strax (när nagellacket torkat ordentligt) ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kvällens festligheter, Christin blir arton idag och det ska självklart firas, så runt tjugo över sex drar jag mig mot mölnlycke i min underbara klänning som jag hade på nyår, kände att jag var tvungen att använda den men än en gång och då är detta ett ypperligt tillfälle.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0