Måndag

En av de saker som jag ogillar är måndagar. Denna måndagen har varit rikitigt aptråkig. Det enda roliga var styrketräningen på idrotten imorse annars har det inte varit någon höjdare. Kom hem från skolan runt halv fem, åt, fick ont i magen, sov till 7, gjorde matte, satt vid datorn, kollade på tv, sitter vid datorn nu igen. Min dag i korthet.

Måste lägga mig nu, John fyller 21 imorgon och det ska ju upp och sjungas med tuppen imorgon. Eftersom jag och Philip inte hunnit köpa present ännu så tänkte jag gå upp och baka scones till honom, som plåster på såret. Detta innebär att jag får gå upp runt 6 för att hinna med allt. Men det ska nog lösa sig, bara jag somnar.

Hörs nog imorgon, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0