Skofynd

Helgens sista dag går redan mot sitt slut och det har gått alldeles för fort. Idag har det inte blivit mycket gjort. Vaknade upp vid halv ett eftersom det blev en väldigt sen (halv fyra) kväll igår som var riktigt trevlig. Desserten var mycket god som jag förutspått. Var uppe hos famror en sväng precis och fick med mig ett par skor hem (7 cm klack som jag ska öva att gå med här hemma så att jag kan använda de då det blir lite varmare) som hon hade när hon var ung. Har turen att hon har samma storlek som mig så jag kan ärva massor av saker. Det bästa är att allt ser ut som nytt då hon tar så bra hand om det vilket jag inte gör så fort de kommer in i detta hus.

Ska duscha snart och därefter ska jag försöka räkna lite matte. Får se hur det går efter juluppehållet.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0