Tuesday

Idag har det varit en bra dag om jag får säga det själv. Fick ju en liten sovmorgon imorse eftersom jag skulle till läkaren. Det gick galant och det gjorde inte speciellt ont att ta sprutan. Ett kortvarigt stick och sen var det över, förutom lite ömmande i armen men nu känns det ingenting. I skolan hände det inte så mycket förutom att vi gav ut marknadsunderökningsankäten till några ettor som handlade om våran dryck som ska lanseras. Ska bli spännande att sammanställa svaren sen och se vad de tycker.

Efter skolan åkte jag hem och åt och åkte därefter och tränade pump. Jobbigt som vanligt men sjukt gött. Ska skriva lite till redovisningen imorgon om Europas medeltid, men känner att jag kan det rätt bra i huvudet nu med tanke på att jag skrev massa om det igår. Börjar inte förrän klockan 11 imorgon och då är det den näst sista skoldagen för den här veckan, torsdag är det praktik och sen är det bara fredagen kvar, sen är det HELG!
God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0