Work tomorrow

Klockan närmar sig halv tolv denna nyårsdag och jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Inte för att jag är trött utan för att jag ska på rea tidigt imorgon och även köpa present till Christin som fyller 18 på lördag! Dessutom ska jag jobba klockan 12-18 imorgon vilket jag fick reda på idag, ska grymt roligt med tanke på att det är rea och mycket att göra men kan tänka mig att det kommer bli väldigt jobbigt också med tanke på alla reagalna kunder som bara slänger kläder här och var, men jag ska inte klaga, jag har ju ett jobb som är hur roligt som helst där man ständigt träffar nya och underbara människor som ger en ett leende på läpparna. Jag älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0