Det närmar sig

Åh vad jag älskar att jag har så underbara arbetskamrater, man får betalt för att ha roligt och det är ju aldrig fel, dessutom går dagarna så ruskigt fort nu också, det är ju inte heller helt fel. Rean börjar snart och jag ska köpa en underbar gul klänning med rosa rosor som jag ska ha på lördag på mammas 50-årsfest, det ska bli så sjukt roligt, tror att jag ser fram emot det lika mycket som mamma och anledningen till det är att det inte är någon i vår familj som vet vad vi ska göra, allt är hemligt och det ska bli så förbaskat kul att se vad de har hittat på, jag är rejält nyfiken ska jag meddela.
Nu tillbaka till Beck. God natt!


Kommentarer
Postat av: Emii

Från Mq? Den är söt isf ;) :)

2009-07-22 @ 20:42:01
URL: http://emelieglansen.blogg.se/
Postat av: Frida

Japp, det är den från MQ ;) Jag köpte den idag men insåg att den var alldeles förstor så jag får ta och returnera den helt enkelt, tyvärr!

2009-07-22 @ 23:15:27
URL: http://fridavictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0