Thomas Sabo

Okej, jag har inte gått och lagt mig än. Jag har hittat en ny kärlek, Thomas Sabo, har hört talas om det tidigare men idag på jobbet blev jag påmind om det igen och nu ska jag nog ta och köpa mig ett armband som jag kan fylla med massa av berlocker. Inte nog med att det är jäkligt snyggt och går att göra väldigt personligt, nu är också alla framtida födelsedagar räddade från det återkommande vad-önskar-du-dig?-jag-vet-inte-scenariot. Det blir lättare för mig och även för dem som ska köpa presenter, så bra. Nu mina kära vänner, nu ska jag gå och sova.



Kommentarer
Postat av: tove

Åh tHomas sabo är så underbart!€

2009-07-25 @ 13:12:14
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0