Bilder från gårdagen

Den andra halvan av dagen har varit bättre än den första. Efter lite kaffe och frisk luft piggnade jag till lite grann men den ömmande magen spökar fortfarande och min röst ska vi inte prata om, jag dansade och sjöng ju trots allt i ett flertal timmar igår. Efter att jag gått fram till dj:en och önskat musik började alla lämna dansgolvet, dagens musik är tydligen inte populär bland 50+, efter gårdagskvällen har jag förstått att det är Arvingarna, Abba och Michael Jackson som gäller och absolut inte mig emot, jag dansar och sjunger med till allt (tyvärr?). Nedan följer i alla fall ett urval av bilder som togs från start till slut. Enjoy!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0