Bulgarien 11-19 augusti!

Klockan 18 hörde jag om resan till Bulgarien, fyra timmar senare, 22, var den bokad, snacka om impulsivt. Jag och Emelie kommer att spendera en vecka i Bulgarien, Sunny Beach, och bara njuta av den sista sommarlovsveckan och ladda upp inför sista året på gymnasiet. Jag är helt sjukt taggad inför detta så det finns inte, en vecka med sol, bad och shopping. Emelie får agera min mamma under resan, jag är ju inte 18. När vi beställde resan fick man fylla i kön, Emelie var kvinna och jag var flicka, inte mer än rätt tydligen. Hon kommer att få trösta mig vid start och landning, sist jag flög (jag var 11 och skulle till Lanzarote) fick jag sånt otroligt lock för öronen och smärtan gick ända ut i axlarna, kan ju alltid hoppas att det växt bort nu. Men faktum är att jag skiter i om jag kommer att få uppleva den smärtan igen för det kommer att bli en helt grym resa med en grym person.

Jag vet inte ritkigt vad jag ska säga mer än att jag ser fram emot detta så jävla mycket, en riktigt bra avslutning på sommarlovet helt enkelt!


Vårt boende under en vecka i Bulgarien, can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0