Utlandssemester nästa!

Jag mår så jäkla bra just nu fast att jag jobbat under dagar med strålande sol. Idag var det dock pinsamt lugnt, vart håller alla männsikor hus? På lunchen såg jag dock smset från Emelie som verkligen räddade min dag och många dagar framöver. Hon hade hittat en grym resa till Grekland och jag slängde mig över datorn så fort jag kom hem för att kolla in detta. Efter jag konverserat med Emelie över msn kom vi fram till att den resa hon hade hittat till Bulgarien var mycket bättre och den var helt galet bra. Billig, nära strand och centrum och i Sunny Beach, ett semesterparadis. Trots att vi inte bokat något än så är jag redan utomlands liggande på stranden med en paraplydrink i handen, jag längtar så mycket och jag är säker på att det kommer bli jävligt bra oavsett vart vi än åker. Jag kommer att leva på detta ett bra tag nu, tack Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0