Jag älskart!

Vet inte vart jag ska börja, tror jag startar med gårdagen.

Efter en rad klädbyten tog jag mig till Sandra där det bjöds på mat, underhållning och ett minst sagt trevligt sällskap, riktigt rolig kväll som slutade vid halv tio på Backaplan där jag tog farväl av alla 18-åringar som skulle gå ut. Därefter åkte jag hem till Diana som firade sin skolavslutning, jag kom dit, körde lite Michael Jacksson-moves och sen åkte jag hem med Kajsa. En bra kväll som jag hann göra mycket på och inte minst träffa många trevliga människor, och då kom jag i säng vid halv tolv, riktigt bra jobbat om ni frågar mig.

Idag var det en oplanerad arbetsdag (fast nästans alla mina arbetsdagar är oplanerade så jag är van) som var väldigt rolig trots en basröst som skulle kunna skrämma iväg vilken kund som helst. Vi kämpade stenhårt sista timmen och klarade budgeten och förhoppningsvis kommer vi att belönas, om chefen som inte trodde att vi skulle klara det, håller sitt ord, man kan ju alltid hoppas. Nu är jag helt slut och ser fram emot en ledig morgondag, det är onsdag imorgon va? Jag har ingen som helst koll på vilken dag det är så här på sommarlovet, alla dagar är som helg och jag älskart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0