Krall Entertainment AB

Mötet gick mycket bra med Krall och det är där jag kommer att vara en dag i veckan i ett helt år för att jobba med event som Diggilo, Joe Labero mfl. Kommer att bli så jäkla kul att vara med bakom och se hur allt arrangeras och de som jobbade där var urtrevliga, nästan för bra för att vara sant. Hann med en tur på stan efteråt och fyndade en kavaj och ett linne på ZARA, gött att jag hunnit med så mycket trots att klockan bara är lite efter två. Jag har dock missat alldeles för många soltimmar idag så nu ska jag lägga mig ute på altanen, ska försöka att inte somna så att jag vaknar upp en med en kräftröd bränna som sist, det var inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0