Lite tjôt hjälper!

Första riktiga soldagen på sommarlovet, det tackar man för!

Åkte in till stan förut för att köpa present till Sandra som fyller 18 idag, GRATTIS! Jag tjatade på John så han fick köra mig in, jag fick dåligt samvete och bjöd honom på kaffe som plåster på såret. Jag har gjort en hejdundrandes paketinslagning, den tog typ en halvtimma (slog in kartongen för sig och locket för sig) men nu känner jag mig ritkigt nöjd. Slängde i mig en god lunch precis och ska ut och pressa lite på altanen, det är inte så gött att ligga och stek i solen när man är förkyld men man får passa på, det är ju inte direkt varje dag solen tittar fram.

Ikväll ska jag hem till Sandra för att fira hennes 18-årsdag, ska bli väldigt trevligt, blir dock lungt för min del då jag nu fick reda på att jag ska jobba imorgon, jag har fan jour dygnet runt känns det som.

Altanen var det ja, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0