Periodare

Jag är verkligen en periodare när det gäller att göra olika saker. Guitar Hero är roligt de två första veckorna, Singstar är underhållande om man gör det någon gång ibland och sitta och göra egna armband är kul tills dess att allt går skit och det inte finns något som helst tålamod kvar. Nu har jag kommit in i Spindelharpan-perioden igen. Tror att det var förra sommaren som jag satt varje dag och la den på datorn, ni kan kalla mig töntig men den är så beroendeframkallande. Jag kan inte säga att jag alltid får ut den för det får jag verkligen inte, snarare tvärtom, jag har dragit ner vinststatistiken som pappa arbetat upp under en lång tid. Jag får se till att höja den igen så att han inte märker något, så nu vet ni ju vad jag kommer att göra de närmsta dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0