Sommarkänslor

Hela jag är som ett russin, jag luktar som om jag varit på Lundby-badet i en hel vecka men jag har bara badat i jacuzzin i typ två timmar, inte så konstigt att jag har dessa bieffekter med andra ord. Jag, Johanna och Kajsa skålade med äppelcider och åt de sötaste jordgubbarna hitills i år, så goda, och firade att sommaren med kommit. Så jäkla härligt var det att bara sitta och koppla av i kvällssolen, kommer garanterat att göras om i sommar, ett flertal gånger. Imorgon väntar en hel dag med jobb så nu blir det inget jag-ligger-på-altanen-hela-dagen förrän på fredag, tror att det blir bra, känner att jag måste ta en paus från solandet de närmsta dagarna då jag bränt upp mig (igen)!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0