The very best

Fan vilken midsommar jag hade igår, den bästa någonsin! Började dagen med 4 timmars arbete och skyndade mig sedan hem för midsommarfirande. Tillsammans med Diana, Jenny, John, Johan, Tobias och Fredrik åt jag en underbart god midsommarmiddag som innehöll allt man kunde tänka sig, färskpotatis, sill, nubbe (i mängder), ja, allt som hör till. Allt eftersom trillade det in fler och fler och kvällen erbjöd både singstar och klädpoker.

Idag kan jag inte säga att jag varit särskilt pigg och alert, till viss del är det självförvållat då det kanske blev en nubbe för mycket och lite för mycket vild dans men till viss del också för att jag skedade i min säng i natt (med en fullvuxen person) som är 90 cm bred, ja ni fattar vart jag vill komma. Ryggen är inte som den en gång var kan jag säga men det tar jag en dag som denna för det var en grymt bra gårdag, på alla tänkbara sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0