R.I.P

Jag antar att jag inte är den enda som denna morgon förvånas över att "king of pop" har avldidit. Det är vår allas Michael Jackson som inte längre finns med oss och jag blev minst sagt förvånad när jag läste det på första sidan i GP, helt ofattbart, 50 år är ingen ålder! Han har gjort så grymma låtar och det var senast förra veckan jag dansade till hans "Thriller", tur att han ändå alltid kommer att finnas med oss. Jag vet att det blev ett töntigt inlägg men vad fasen, denna killen SKA hyllas, det är bara så!


"King of pop"


För att gå över till något helt annat så ska jag bara säga att jag ska ut och njuta av detta underbara väder, blir troligtvis havet eftersom man inte kan vara på altanen där man fullkomligt flyter bort en dag som denna då det är runt 30 grader. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0