Melodifestival

Jag är besviken på svenska folket. Hur tänker man när man röstar på en operalåt som inte ens går att sjunga med i? Visst, den går att nynna till men det kommer aldrig att bli någon stor hit som spelas i Sverige, men jag ska inte sitta och klaga eftersom jag inte röstade. Jag har haft en mycket trevlig kväll med Diana, Joanna och Lina. Tre-rätters bestående av avokadoröra inlindat i parmaskinka till förrätt, klyftpotatis och kyckling med tzatsiki och sallad till varmrätt och en god chokladkaka till efterrätt. Vi spelade buzz också och om jag ska vara ärlig så förlorade jag alla gånger men surar inte för det. Ska gå och lägga mig strax för jag är stentrött!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0