Springtime!

Jag tror bestämt att våren har kommit för att stanna, eller det är vad jag hoppas på i alla fall. Jag har varit på så sjukt bra humör idag så det finns inte, måste vara detta väder. Inte för att jag inte brukar vara på gott humör men solen har gjort mig ännu lite gladare och piggare.

Har varit på nya releasen av body combaten ikväll, det var jobbigt ska jag säga, speciellt då jag hävade i mig mat en timma innan passet började. Nu ska jag gå och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon till praktiken, ska först till läkaren och ta den andra gardasilsprutan. Det jag har bestämt angående klädseln är att jag i alla fall ska ta på mig min gamla trench och mina skinande vita converse, är våren här eller är våren här?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0