Vidareutbildning

Kvällens melodifestival var inte särskilt underhållande, fel låtar gick vidare och jag blir bara förbannad. Så istället för att sitta och irritera mig på det har mina tankar gått till något helt annat, vad ska jag göra efter gymnasiet? Jag vet att det är drygt 1,5 år kvar men jag får ångest över att jag inte vet vad jag vill med mitt liv, dock kommer det förhoppningsvis att bli klarare med tiden. I alla fall så gick jag in på KY-akademin och kollade in lite olika utbildningar. Butiksledare, butikskommunikation, juristassistent och reklam och marknadsföring är några som låter intressanta. Det känns dock som att det är helt onödigt att jag sitter och lägger ner tid på att gå in och kolla på diverse utbildningar eftersom jag är sjukt skoltrött och troligtvis har jag ångrat mig när jag är 18. En sak som är säker är att jag inte vill vara butiksbiträde hela mitt liv och vara en i mängden och ha noll ansvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0