Last day

Sista praktikdagen idag som sagt, kanske kommer tillbaka nästa termin om jag inte får den andra jag sökt. Idag var det en utav de bättre dagarna av min tid på MQ ,det känns riktigt konstigt att inte gå dit på torsdagar längre när man gjort det i 10 månader. Lätt den bästa praktikplatsen i mitt liv!

Har varit och klippt mig nu ikväll också, jag var riktigt sträng, max en centimeter för det kryper upp så hiskeligt eftersom det är så krulligt, måste klippa mig oftare inser jag nu. När ett hårstrå delar sig i fyra delar skulle det varit klippt för länge sen men nu är det lite bättre i alla fall.

Nu blir det plugg för hela slanten innan det är läggdags. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0