Ni hörde rätt!

Jag är så jädra nöjd med min dag, har hunnit med så otroligt mycket. Först nationellt prov i fyra timmar (gick inte bra men över förväntan och bara känslan av att jag aldrig mer ska räkna matte är obeskrivlig!), sen skola till halv fyra, jobbade därefter till halv sju, åkte direkt in till Valand för att se på min bror och alla andra som skulle på bal, sen tog ja mig ut och, hör och häpna, SPRANG, eller jag sprang inte hela vägen men jag känner mig riktigt duktig som tog mig ut. Nu sitter jag här men ska lägga mig, är stentrött, har fått så lite sömn de senaste dagarna, ska bara måla naglarna först, god natt!

P.S Islands bidrag i Eurovision-kvalet är helt otroligt bra, så bra att jag ryser. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0