Ny pyjamas?

Jag tog en paus från datorn då pappa skulle låna den för att betala räkningar. Under tiden gick jag in i mitt rum och högg in på garderoben, provade sommarkläder, snygga skor och så gjorde jag ett fynd. Jag köpte en t-shirtklänning på Monki för över ett år sedan på REA för 20 spänn (tänkte att jag alltid kan använda den till något, jag menar 20 kronor, kan man både ha och vara utan) och har aldrig använt den. Den är lila med transperanta partier på ena sidan och nu har jag fått upp ögonen för den. Den är ju jäkligt snygg med ett skärp i midjan och jag har nu fått ett riktigt snygg t-shirt. Att pappa trodde att jag köpt en ny pyjamas är en annan femma, det hör inte hit.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0