Relax, take it easy!

För första gången på över ett dygn kan jag nu sitta ner och bara ta det lugnt, det har varit full rulle sen igår morse. Först skola, sen möta upp Matilda och Kajsa i stan för att köpa present till Johanna. Därefter hem en snabbis för att äta och göra mig i ordning innan jag åkte hem till Johanna och firade henne med Diana, Jenny, Matilda och Kajsa. Efter mycket gott tilltugg och mycket tjôt och skratt så gick de andra ut medan jag och Kajsa åkte hem till mig. Vi tre (jag, John och Kajsa) spelade "skip bo", "med andra ord", shottade och började kolla på en film innan vi slocknade. Gick och la mig tjugo i tre och idag började jag jobba klockan 10. Kom hem för ungefär en timma sedan och ska nu se vad kylen har att erbjuda, jag hungrar ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0