Slutet är nära

Det har varit en riktigt bra dag idag, förutom att mamma och jag åkte till Kungälv förut för att köpa studentpresent till Philip och när vi kom dit stängde de precis framför näsan på oss, riktigt dåligt att stänga affärerna klockan 6.

Ska skriva lite på en APU-uppgift som ska in på fredag (ja, jag jobbar bäst under press och sent på kvällarna) och på tal om APU, imorgon är det min sista dag som praktikant på MQ, det har gått så sjukt fort, vart tog detta året vägen? Jag minns första dagen som om det var igår, skitnervöst var det. Om jag inte hade fått något jobb hade jag troligtvis varit riktigt nedstämd imorgon, det har varit en riktigt rolig praktiktid, den bästa i mitt liv, de är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0